Google_plus Pinterest Vimeo RSS
  • Tempat Informasi Seputar Hostel
    Paling Lengkap dan Update
  • Instagram
  • Guyonan-Purek-Purek

    Sumar lagi enak-enak nontok bal-balan ndhik tv, moro-moro bojone ngeriwuki
    "Cak, lampu terase pedhot, tulung pasangno sing anyar po'o".
    "Masang lampu ?!!!. Kon kiro aku iki PLN tah...!!! " jare Sumar
    muring-muring.
    "Yo wis lek gak gelem, ngene ae cak, tulung benakno kran banyu ndhik jeding
    po'o cak, eman banyune amber-amber" takok bojone maneh.
    "Mbenakno kran ?!!!. Kon kiro aku iki PDAM tah ...!!! " jare Sumar ambek
    menteleng.
    "Lengo gase yo entek pisan cak, lek sampeyan tuku rokok aku tulung tukokno
    pisan po'o cak.."
    "Dikandani jek nambeng ae arek iki, kon kiro aku iki PERTAMINA tah ..!!! "
    Sumar tambah mangkel.
    Mergo mangkel diriwuki terus, Sumar minggat nontok bal-balan ndhik omah
    koncone.
    Mulih jam loro isuk, Sumar kaget terase wis padhang. Pas wisuh ndhik jeding
    banyune yo wis gak amber maneh.
    Sumar yo ndhelok lek jerigen lengo gase wis diisi full.
    Isuke Sumar takok ambek bojone sopo sing nulungi.
    "Ngene lo cak, mari sampeyan minggat mau, aku nuangis ndhik ngarep omah. Mari ngono onok arek lanang ngganteng teko. De'e takok opoko kok nangis. Aku yo cerito lek lampuku pedhot, kranku bocor,lengo gasku entek, bojoku purik. Lha de'e nawakno kate nulungi cumak onok sarate.... " bojone cerito.
    "Opo sarate ?" Sumar mulai curiga.
    "Sarate iku aku isok milih, nggawekno roti utowo nglencer karo de'e " jare
    bojone.
    "Lha terus kon nggawekno roti opo..? " Sumar takok maneh.
    "Nggawekno roti ?!!!. Kon kiro aku iki Pabrik Roti tah !!!..."

    Rate this posting:
    {[['']]}
    Kamu sedang membaca artikel tentang Guyonan-Purek-Purek dan kamu bisa menemukan artikel Guyonan-Purek-Purek ini dengan url https://www.hosteljogjaid.com/2011/12/guyonan-purek-purek.html, kamu boleh menyebarluaskannya atau mengcopy paste-nya jika artikel Guyonan-Purek-Purek ini sangat bermanfaat bagi teman-temanmu,namun tolong cantumkan link Guyonan-Purek-Purek sebagai sumbernya ya!.